KV
-
- Moderator
- Berichten: 6918
- Lid geworden op: 06-05-2012 16:56
-
- Korporaal
- Berichten: 426
- Lid geworden op: 16-06-2012 13:47
Tijdens het rijden was er een haperende toproller.
Dus vandaag een poging gedaan om dat probleem op te lossen.
Toproller gedemonteerd.
En uitelkaar gehaald.
Nu opzoek naar een nieuw lager, voorlopig het lager dik ingevet en de boel weer gemonteerd.
Het draait nu weer, maar voor hoelang
En de kv2 in de primer gezet.
Alleen nog die ronde achterkant
Later meer
Dus vandaag een poging gedaan om dat probleem op te lossen.
Toproller gedemonteerd.
En uitelkaar gehaald.
Nu opzoek naar een nieuw lager, voorlopig het lager dik ingevet en de boel weer gemonteerd.
Het draait nu weer, maar voor hoelang
En de kv2 in de primer gezet.
Alleen nog die ronde achterkant
Later meer
Groeten Theo
-
- Luitenant generaal
- Berichten: 2982
- Lid geworden op: 06-05-2012 22:41
-
- Moderator
- Berichten: 6918
- Lid geworden op: 06-05-2012 16:56
-
- Korporaal
- Berichten: 398
- Lid geworden op: 11-10-2013 18:54
-
- Korporaal
- Berichten: 426
- Lid geworden op: 16-06-2012 13:47
Eindelijk weer wat gedaan aan de KV2
Een houten frame gemaakt aan de binnenkant.
Dit zorgt ervoor dat de zijkanten niet naar binnen buigen waardoor de KV mooi recht op de wielen blijft staan.
Tijdens de laatste rit ging de aan-uit schakelaar kapot.
Er ging toch iets teveel vermogen doorheen
Dus een nieuwe ingebouwd onder het luikje.
Verder bezig met het 2de rooster.
En ik wacht al een tijdje op de nieuwe tracks.....
Een houten frame gemaakt aan de binnenkant.
Dit zorgt ervoor dat de zijkanten niet naar binnen buigen waardoor de KV mooi recht op de wielen blijft staan.
Tijdens de laatste rit ging de aan-uit schakelaar kapot.
Er ging toch iets teveel vermogen doorheen
Dus een nieuwe ingebouwd onder het luikje.
Verder bezig met het 2de rooster.
En ik wacht al een tijdje op de nieuwe tracks.....
Groeten Theo