hallo allemaal

Stel jezelf hier voor, en vertel even over je hobby.
Plaats reactie
Ton
Site Admin
Berichten: 739
Lid geworden op: 28-01-2012 19:07

hallo allemaal

Bericht door Ton » 08-05-2012 20:53

hallo allemaal,

leuk dat jullie het forum gevonden hebben het was dan nog wel niet helemaal klaar maar dat mag de pret niet drukken.

veel van jullie ken ik al persoonlijk, en zo niet dan hebben we binnenkort een meeting gepland staan maar daarover later meer.

enkele van jullie kennen mijn jagdpanther en stuart nog wel maar ondertussen niet stil gezeten hier aan deze kant, en ben ik de trotse bezitter van een Sherman Firefly, en een King Tiger.

zie topics

ik hoop voor jullie dat we het hier speciaal voor ons als 1/6 bouwers naar ons zin kunnen maken en dat we eventueel de nodige info kunnen uitwisselen.

we kunnen als jullie het op prijs stellen op korte termijn wel eens hier bij mij afspreken om eens bij te praten, en voor de "nieuwelingen onder ons alvast eens kennis te maken.

ik hoop niet dat jullie schrikken maar het groepje vrienden vanuit mijn ex-winkel hebben al wel het nodige in onze schaal verzameld waarvan het meeste ook al rijd ZOALS en enkele nog in aanbouw zijn

sherman m4a3
sherman firefly
panther G
bergepanther
diverse willy jeeps, waaronder ook britse airborne
kettenkratrad
dodge commandcar
highspeed m4
highspeed m5
jagdpanther
brencarrier
en zo zwerft er nog wel hier en daar wat rond :o

daarnaast hebben we uiteraard nog de nodige statische modellen

maar zoals gezegd tijden een meeting telt hoe meer zielen des te meer vreugde, en gaat het niet om wat je bezit maar om wie je bent.

veel plezier allemaal

groeten Ton
Het is minder erg iemand door de dood te verliezen dan door ontrouw. De dood vernietigt alleen de toekomst; het verraad doodt ook het verleden.

Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen / Introduce yourself here”