29/01/2013

Hier bespreken we alles wat in club verband zou moeten gebeuren.
Arthur Hermans
soldaat
Berichten: 109
Lid geworden op: 14-10-2012 12:48

Bericht door Arthur Hermans » 31-01-2015 21:09

Tja,
Ik heb lange niks meer aan de 1/6 gedaan, dus niks nieuws te melden.
Maar de meeste berichten lees ik wel.
Maw, ik ben op dit moment een van de vele kijkers..... :oops:
Gr,
Tuur

chris quick
Moderator
Berichten: 6918
Lid geworden op: 06-05-2012 16:56

Bericht door chris quick » 31-01-2015 23:53

Er hebben 11 verschillende leden een reactie geplaatst Ton, dus meer dan de 5 diehards :wink: :lol:

Gewoon doorblijven gaan :lol:

Groetjes,
Chris
Medicom verslaafd

leokleinepier
Sergeant
Berichten: 586
Lid geworden op: 14-09-2012 20:37

Bericht door leokleinepier » 01-02-2015 10:37

bij mij staat de 1/6 even op een laag pitje doe zo af en toe wel wat aan de panter maar geen grote dingen.
lees wel regelmatig op het forum .
maar heb nu te veel andere dingen op het moment 8)
gr leo
/3 kettenkrad/geschut/panter rc/2 goliath

Randall
Soldaat 1
Berichten: 230
Lid geworden op: 20-05-2013 15:44

Bericht door Randall » 01-02-2015 17:10

Laten we vooral niet gaan doemdenken dat als het forum -misschien!- stopt, dat dat het einde van dit 1/6 gezelschap zal betekenen. Wat mij betreft heeft het al een belangrijk doel bereikt, namelijk het in contact brengen van gelijk gestemden. Toen ik 8 jaar geleden met deze hobby begon, kon ik alleen maar dromen van de mogelijkheid om met andere enthousiastelingen bij elkaar te komen voor een fotoshoot, om maar te zwijgen over nederlandse uniformen. Dat zijn tocb zaken waarin dit en een ander forum een belangrijke rol hebben gespeeld.
Daarmee snij ik meteen een belangrijk punt aan: twee nederlandse forums met -voorzichtig geschat - voor 50% dezelfde leden, is een duidelijke overkill. Het betekent dubbele kosten, dubbele beheer-activiteiten en beide gaan ten koste van de kern-activiteit: onze hobby uitoefenen. En voor mij als lid van beide forums betekent het ook dubbel werk!. En heel eerlijk gezegd: daar heb ik ook niet altijd zin in.

Het lijkt mij daarom zeker nuttig om te kijken of een nieuwe samenwerkingsvorm is te realiseren.

Een andere optie kan ook zijn om het forum wat af te slanken. Er zijn behoorlijk wat secties waar al maanden niets gebeurt en waarvan ik het idee heb dat die voor 1 of 2 forumleden zijn opgezet. Misschien dat daar eens de kaasschaaf overheen kan worden gehaald?

Dat gezegd hebbende: iedereen krijgt te maken met de situatie waarin de 1/1 realiteit in conflict komt met de 1/6 fantasie. Zo ben ik zelf al langere tijd in het buitenland op reis en de logische consequentie is dat de bouw van mijn Airborne jeep stil ligt.

En tenslotte: in elke samenwerkingsvorm zijn er meer 'halers' dan 'brengers'. Kijk maar bij elke andere vereniging: er is altijd een vaste kern van mensen die de kar trekken. Dat is ook niet erg, zolang ze er maar voldoening in vinden. En bedenk ook dat de 'halers' bij de ene vereniging, ergens anders de 'brengers' kunnen zijn...

Groeten uit Kyoto en tot de volgende Actionfigurado!
Werk om te leven, leef niet om te werken...
Een volk dat vrijheid inlevert voor veiligheid zal uiteindelijk géén van beide bezitten (Benjamin Franklin)

chris quick
Moderator
Berichten: 6918
Lid geworden op: 06-05-2012 16:56

Bericht door chris quick » 01-02-2015 17:38

Mooi gesproken Randall en misschien is het samenvoegen toch de beste optie.

Wat denk je hier van Ton ?

Groetjes,
Chris
Medicom verslaafd

Marcel
Korporaal
Berichten: 188
Lid geworden op: 02-07-2012 23:39

Bericht door Marcel » 01-02-2015 19:43

Zou jammer als dit forum zou stoppen veel info gaat dan verloren.ik post al jaren mijn 1/6 en 1/16 op het BTON forum http://bton.bbforum.nl dus plek om te posten blijft er wel.
Op verzoek van Ton ben ik hier ook gaan posten.zoals ik dat ook op het duitse BigTanks forum doe.
zoveel moeite is dat immers niet.

En er zijn meerdere mod,s hier dus veel werk kan het niet zijn het forum te behouden.

Maargoed mocht Ton het willen opdoeken ,hij heeft het opgezet.

Gr marcel

pedro veulings
Korporaal
Berichten: 272
Lid geworden op: 30-01-2012 22:32

Bericht door pedro veulings » 01-02-2015 22:49

zou jammer zijn dan gaat er een hoop moois verloren ,van 2 naar 1 forum lijkt me een goede zet
1/6 rc ketten krad in aanbouw
1/6 m5 hi speed met 155mm in aanbouw

toekomst
1/6 comandcar rc
1/6 lrdg truck rc

Quidquid latine dictum sit, altum viditur

Plaats reactie

Terug naar “Algemene clubzaken”