Posten op het forum.

Hier bespreken we alles wat in club verband zou moeten gebeuren.
chris quick
Moderator
Berichten: 6918
Lid geworden op: 06-05-2012 16:56

Posten op het forum.

Bericht door chris quick » 05-10-2014 17:21

Hallo mannen.

Ik zie verschillende mooie projecten op Whatsapp voorbij komen maar ik zie ze hier niet verschijnen :oops:

Wat is eigenlijk de bedoeling, de leden die geen Whatsapp hebben op niet in de groep zitten kunnen niet mee genieten.

Groetjes,
Chris
Medicom verslaafd

Waldo h
Luitenant
Berichten: 1189
Lid geworden op: 28-07-2012 00:04

Re: Posten op het forum.

Bericht door Waldo h » 05-10-2014 18:58

chris quick schreef:Hallo mannen.

Ik zie verschillende mooie projecten op Whatsapp voorbij komen maar ik zie ze hier niet verschijnen :oops:

Wat is eigenlijk de bedoeling, de leden die geen Whatsapp hebben op niet in de groep zitten kunnen niet mee genieten.

Groetjes,
Chris
Afbeelding

Marcel
Korporaal
Berichten: 188
Lid geworden op: 02-07-2012 23:39

Bericht door Marcel » 05-10-2014 19:16

Eenieder is toch vrij in wat ie post, bij de een moet je er voor naar een site, de ander post het hier, de zijn er die niets posten, en mensen laten wat via de media zoals Facebook en whatsapp zien ,grootste deel wat hier wat zinnigs post laat nu ook af en toe wat via andere media aan elkaar zien, ik vind het geen probleem en het is veel makkelijker ff met je MOB een foto te laten zien dan er een aantal opt forum te plaatsen.
En vaak komen de plaatjes wel alleen niet direct

Ik laat ook niet iedere dingetje direct zien

chris quick
Moderator
Berichten: 6918
Lid geworden op: 06-05-2012 16:56

Bericht door chris quick » 05-10-2014 19:28

Hoi Marcel.

Jij heb je zegje gedaan :wink:
Iedereen blijft natuurlijk vrij om hier wat te posten maar de desbetreffende personen zijn nog moderators hier en die moeten toch de belangen van de leden bemachtigen en als ze ergens mee bezig zijn zal het toch mooier zijn als ze het ook op het forum posten.

Groetjes,
Chris
Medicom verslaafd

Waldo h
Luitenant
Berichten: 1189
Lid geworden op: 28-07-2012 00:04

Bericht door Waldo h » 05-10-2014 19:43

Heb er wel problemen mee; nu forumleden via Facebook en Whatsapp zijn gaan 'posten' wordt het hier, ook door het "andere" forum, wel erg stil en verliest het voor mij de aantrekkelijkheid om nog in te loggen.

chris quick
Moderator
Berichten: 6918
Lid geworden op: 06-05-2012 16:56

Bericht door chris quick » 05-10-2014 19:57

De bui zie ik al hangen dat er hier niet veel meer gepost wordt en dan vraag ik mij af wat het nut heeft van verschillende forums.
Zoals jullie weten ben ik op verschillende forums actief en bij drie forums ben ik moderator ( een daarvan is al bijna morsdood ) en ik kom graag op het BSTN forum omdat in het begin het een gezellige forum was waar door bijna iedereen lekker gepost werdt maar de laatste tijd valt er niet zoveel meer te beleven en ik vind het jammer dat er nu veel via Whatsapp gebeurd en waar maar een selecte groep mee kan genieten.
Zal toch mooi zijn als ieder lid mee kan genieten en als dit niet kan zie ik het nut er niet van in om lid te zijn.

Groetjes,
Chris
Medicom verslaafd

Marcel
Korporaal
Berichten: 188
Lid geworden op: 02-07-2012 23:39

Bericht door Marcel » 05-10-2014 20:32

Tuurlijk helemaal mee eens zo veel mogelijks laten zien doe ik ook als ik wat heb verzameld of klaar heb post ik het, maar niet iedereen doet dat, tja

En als mensen uit onvrede weglopen en een eigen forum maken tja dan zijn er altijd mensen die meelopen, Maarja dan moet mag of ga je op weer een forum posten vaak gaat dat int begin leuk en al snel zijn er afhakers en word het minder.
Daarom ben ik op het andere forum geen. Lid geworden we hebben een mooi forum waar ik op kan posten dus doe ik dat hier en gebruik mijn overige tijd om te bouwen in plaats op tig forum mijn bericht te moeten plaatsen.
Dus ik denk inderdaad een 2e forum in dit kleine 1/6wereldje gaat niet werken,

chris quick
Moderator
Berichten: 6918
Lid geworden op: 06-05-2012 16:56

Bericht door chris quick » 05-10-2014 20:51

misschien begrijp je me verkeerd maar ik heb het meeste moeite dat er meer op Whatsapp getoond wordt en voor mij maakt het niks uit maar er zijn nog zat leden die niet op Whatsapp zitten.

Groetjes,
Chris
Medicom verslaafd

chris quick
Moderator
Berichten: 6918
Lid geworden op: 06-05-2012 16:56

Bericht door chris quick » 05-10-2014 20:57

Ik wil nog even melden Marcel dat er tot nu toe niemand is weggelopen :wink:

Groetjes,
Chris
Medicom verslaafd

Marcel
Korporaal
Berichten: 188
Lid geworden op: 02-07-2012 23:39

Bericht door Marcel » 05-10-2014 21:04

chris quick schreef:Ik wil nog even melden Marcel dat er tot nu toe niemand is weggelopen :wink:

Groetjes,
Chris
gelukkig, maar dan zijn ze wel naar rustig hahahaha.

klopt niet iedereen heeft whats ap facebook en noem maar op,

ben al blij dat ik hier internet heb

Maar ik denk als mensen hier wat willen laten zien doen ze dat echt wel ,
plaatjes posten, moet je zin en tijd voor hebben zo vergaat het mij ook.

Plaats reactie

Terug naar “Algemene clubzaken”