Workshop

Hier bespreken we alles wat in club verband zou moeten gebeuren.
Jan-Cees Grinwis
Luitenant generaal
Berichten: 2982
Lid geworden op: 06-05-2012 22:41

Bericht door Jan-Cees Grinwis » 23-06-2013 16:19

Wilfred schreef:
Randall schreef:Dat is een prima idee. Persoonlijk ben ik geinteresseerd in een workshop hoe je een airbrush kunt gebruiken, maar andere onderwerpen zijn ook welkom!
Airbrush heb ik niet. Bouw zelf geen complete voertuigen. Wat ik heb is al geschilderd. Wellicht zijn er anderen die dit wel kunnen.
Het aantal mensen groeit die interesse hebben. Voorstel: misschien moeten we deze workshop invoegen bij een volgende (grote) clubmeeting op een geschikte locatie? Bijv een meeting van 10u tot 17u. Dan is er ruim tijd voor demonstraties, rijden met je voertuigen, ideeën uitwisselen, social talk enz.

Mvg Wilfred
Op zo'n manier is het ook interessant voor de mensen van veraf en dan wil ik er ook wel bij
grtz Jan-Cees


Sherman's !!!!!!!!m4dv,m4,m4105,m4a1dv,m4a1early,m4a1mid,m4a1late,m4a176w,m4a1e8,m4a2early,m4a2mid,m4a2late,m4a276w,m4a2e8,m4a3E2jumbo,m4a4,m4a4firefly,m4a6

Ton
Site Admin
Berichten: 739
Lid geworden op: 28-01-2012 19:07

Bericht door Ton » 23-06-2013 19:09

Vrienden,

Het idee wat jullie hebben voor een dagmeeting is super met demo,s heb hier zelf redelijk wat ervaring mee omdat ik dat toen ik mijn zaak nog had regelmatig organiseerde.

We moeten alleen kijken welke lokatie geschikt is hiervoor, nu heb ik wel een idee en ik ken ook de eigenaar goed van het museum 40 - 45 in Schaarsbergen daar kunnen we uitstekend rijden met onze voertuigen , in het bos.

Ik weet alleen niet of er de mogelijkheid is voor workshops daar maar dat kan ik overleggen.

Ik hoor wel wat jullie ervan vinden en in welke maand we dat zouden moeten gaan plannen.

Voor de eventuele opbouw zal ik dan ook hulp nodig hebben, Wilfred :roll:
Jou idee dus je bent de klos :wink:

Eventuele kosten kunnen we dan ook delen zodat het voor een ieder leuk blijft

Hier nog even de link van het museum.

http://www.arnhemsoorlogsmuseum.com/

Groet Ton
Het is minder erg iemand door de dood te verliezen dan door ontrouw. De dood vernietigt alleen de toekomst; het verraad doodt ook het verleden.

Gast

Bericht door Gast » 23-06-2013 19:23

Dat zou zeker een leuke locatie zijn!

Wanneer, juli en augustus zijn vakantie maanden, dus september?

chris quick
Moderator
Berichten: 6918
Lid geworden op: 06-05-2012 16:56

Bericht door chris quick » 23-06-2013 19:37

Lijkt mij een mooie locatie Ton.

Zal wel mooi zijn als er een ruimte aanwezig is waar we een workshop kunnen houden, waar Patrick en Marcel hun figuren kunnen verkopen en waar we natuurlijk onze spullen tentoon kunnen stelen :wink:

Groetjes,
Chris
Medicom verslaafd

Wilfred
Sergeant
Berichten: 731
Lid geworden op: 18-03-2013 23:53

Bericht door Wilfred » 23-06-2013 19:43

Geen probleem Ton, help tuurlijk mee :) Eind augustus, begin september lijkt me prima. Liefts ruim van te voren een datum prikken vanwege mijn werk. Wel de mogelijkheid voor een workshop gaarne behouden, naast het rijden. Dat betekent tafels, stoelen en voldoende verlichting.
Ton, ik pm je even mijn e-mail adres. Houden we contact. Mocht er nog iemand mee willen helpen opzetten of als backup? Je kan je aanmelden ;)

Mvg Wilfred
Hänschen klein ging allein
In die weite Welt hinein.

Theo
Korporaal
Berichten: 426
Lid geworden op: 16-06-2012 13:47

Bericht door Theo » 23-06-2013 19:58

Die lokatie komt mij bekend voor :lol:

Ik ben niet echt een voorstaander om het rijden te combineren met een workshop......

Het rijden kunnen we beter combineren met de grote diorama fotoshoot :lol:
Groeten Theo

Plaats reactie

Terug naar “Algemene clubzaken”