Big Scale Tanks Nederland naam?

Hier bespreken we alles wat in club verband zou moeten gebeuren.
Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 07-06-2013 18:52

CQ stelt duidelijk prioriteiten (wel of geen strabo bijvoorbeeld :roll: )

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

chris quick
Moderator
Berichten: 6918
Lid geworden op: 06-05-2012 16:56

Bericht door chris quick » 07-06-2013 18:59

Ik had gisteren nog geprobeerd om je te dwarsbomen, ik had je PC vol gegooid met vervelende Quicky's maar ik zie dat het al verholpen is :wink:

Groetjes,
Chris

Ton ik help je altijd als je win :wink:
Medicom verslaafd

Gast

Bericht door Gast » 07-06-2013 19:14

:mrgreen:

chris quick
Moderator
Berichten: 6918
Lid geworden op: 06-05-2012 16:56

Bericht door chris quick » 07-06-2013 19:17

Jammer genoeg :wink: :lol:

Groetjes,
Chris
Medicom verslaafd

Gast

club naam

Bericht door Gast » 18-10-2013 18:30

Hallo heren

wat is er mis met jullie naam?????
big scale tanks Nederland
en persoonlijke, niet de 1 op 6 erbij gewoon bstn.
en het logo ziet leuk uit .

gr peter
rcagh Tiger 1 tank schaal 1:4

Gast

Bericht door Gast » 31-10-2013 00:10

Intrigerend onderwerp!

Wat mij een beetje tegen de borst stuit is de kruiperigheid waarmee Nederlanders hun taal ondergeschikt maken. Wees eerlijk: barst het hier van de buitenlandse bezoekers? We schrijven toch gewoon in ons moerstaal.

Tanks mag dan internationaal verstaan worden (we hebben het woord geleend), maar niet iedereen kan zich peperdure 1/6 modellen van tanks permiteren. Ik houd het zonder enige jaloezie bij Dragon plastic modellen en heb welgeteld 1 tank(je). Bovendien is er ook levendige handel in keukenspullen en aanverwante zaken.
Nu is vaak veranderen van naam niet slim. Als de tijd rijp is zou GROOT IN NEDERLAND, met als ondertitel De club voor grote schaal militaire modellen, een alternatief kunnen zijn.

GROOT IN NEDERLAND
De club voor grote schaal
militaire modellen

De initialen worden dan GIN, een kort woord.

Gast

Bericht door Gast » 31-10-2013 00:30

Dit onderwerp ligt mij na aan het hart; ik mag mij nog steeds grafisch ontwerper en illustrator noemen.

Het Naambeeld is wel erg druk. Dit komt vooral door het gebruik van de Kopletter, een Schriftuur. Onnodige ballast. Zeer matige leesbaarheid.
Een professioneel vormgever zal niet snel een Schriftuurletter gebruiken, en ik zie zo nog geen dwingende reden. De Middeleeuwen liggen ver achter ons!

De kop heeft visueel minder prioriteit dan de illustraties. Wil je dit? Het Leeuwembleem kan ook best kleiner, want nu vecht alles om aandacht.

Plaats reactie

Terug naar “Algemene clubzaken”