R.I.P. OneSixhtUK forum

Hier kunnen alle niet gerelateerde onderwerpen besproken worden
Plaats reactie
Randall
Soldaat 1
Berichten: 230
Lid geworden op: 20-05-2013 15:44

R.I.P. OneSixhtUK forum

Bericht door Randall » 14-06-2015 14:30

Afbeelding

Het blijkt dat de man achter het OneSixthUK forum (Old Git aka Pete) na vijf jaar het forum uit de lucht heeft gehaald. Blijkbaar werd het forum door hem alleen betaald & gedraaid en is dat voor hem te veel gebleken. Een van de laatste threads op het forum ging over het posten van 'Sexy babes with guns' waarin hij behoorlijk emotioneel reageerde. Mogelijk dat dat de laatste druppel was die hem heeft doen besluiten om met het forum te stoppen.

Ik zal het forum én Old Git missen. Het was een hele warme en gezellige groep en gezien de reactie op OSW (http://www.onesixthwarriors.com/forum/s ... th-uk.html), zullen velen anderen het forum ook gaan missen.
Werk om te leven, leef niet om te werken...
Een volk dat vrijheid inlevert voor veiligheid zal uiteindelijk géén van beide bezitten (Benjamin Franklin)

Randall
Soldaat 1
Berichten: 230
Lid geworden op: 20-05-2013 15:44

OneSixthUK herrijst!

Bericht door Randall » 14-06-2015 23:29

OK, Ik weet niet wat er precies is gebeurt, maar het schijnt dat OneSixthUK uit de as is herrezen zoals de spreekwoordelijke fenix.

Vanavond was het forum weer in de lucht met daarop de volgende melding:

Dear Members, we are back!
It gives me great pleasure to announce that One Sixth UK is back in business!

(albeit under slightly new management)

God Save the Queen!
Werk om te leven, leef niet om te werken...
Een volk dat vrijheid inlevert voor veiligheid zal uiteindelijk géén van beide bezitten (Benjamin Franklin)

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen off topic”