ervaringen duiven 8 maart 2014

Iets te melden over bijeenkomsten of evenementen meld het hier dan
Gast

Bericht door Gast » 09-03-2014 15:32

Het lijkt er ook op dat de markt verschuift naar filmfiguren e.d. ipv oorlogsfiguren.

chris quick
Moderator
Berichten: 6918
Lid geworden op: 06-05-2012 16:56

Bericht door chris quick » 09-03-2014 16:45

Richard Eikelenboom schreef:Dat zijn zeker mooie foto's Rob 8)

Het viel mij ook al op dat er minder te beleven was,de afgelopen jaren zie je toch dat het steeds minder wordt. :(

De bakken waren ook lang niet zo vol als voorgaande keren,als dit zo doorgaat dan kan je in de toekomst lege bakken verwachten met een bordje ernaast"spullen gezocht".Het helpt ook niet echt dat dragon zo goed als zeker klaar is met de figuren markt,voor de handelaren zal het moeilijker worden om aan los spul te komen.
Het wordt steeds minder maar daar kunnen we zelf wat aan doen :wink:
Ik kom er vanavond op terug!!!!

Groetjes,
Chris
Medicom verslaafd

Gast

Bericht door Gast » 09-03-2014 16:59

chris quick schreef:
Richard Eikelenboom schreef:Dat zijn zeker mooie foto's Rob 8)

Het viel mij ook al op dat er minder te beleven was,de afgelopen jaren zie je toch dat het steeds minder wordt. :(

De bakken waren ook lang niet zo vol als voorgaande keren,als dit zo doorgaat dan kan je in de toekomst lege bakken verwachten met een bordje ernaast"spullen gezocht".Het helpt ook niet echt dat dragon zo goed als zeker klaar is met de figuren markt,voor de handelaren zal het moeilijker worden om aan los spul te komen.
Het wordt steeds minder maar daar kunnen we zelf wat aan doen :wink:
Ik kom er vanavond op terug!!!!

Groetjes,
Chris
Afbeelding

chris quick
Moderator
Berichten: 6918
Lid geworden op: 06-05-2012 16:56

Bericht door chris quick » 09-03-2014 17:30

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Groetjes,
Chris
Medicom verslaafd

Richard Eikelenboom
Korporaal
Berichten: 398
Lid geworden op: 11-10-2013 18:54

Bericht door Richard Eikelenboom » 09-03-2014 18:18

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

chris quick
Moderator
Berichten: 6918
Lid geworden op: 06-05-2012 16:56

Bericht door chris quick » 09-03-2014 18:44

Er ging zaterdag een gerucht rond dat het de laatste keer zou gehouden worden dus ik baalde als een stekker.
Ik heb van het begin misschien twee keer een beurs gemist en voor mij is het een lekker dagje uit en een samenkomst met 1/6 vrienden.
Zaterdag was alleen Karim niet aanwezig dus er blijven over het algemeen dezelfde handelaren, vroeger waren er misschien iets meer handelaren maar wat maakt het uit als je toch de figuren in doos bij Marcel kan kopen /bestellen en voor de losse spullen kan je altijd bij Fanasix terecht.
Zaterdag hadden we +/- 11 tafels bemand door +/- 8 leden van de 53 en daarvan was Alex de enigste met een RC Stuart.
We hebben nu 53 leden en is het niet mogelijk dat we meer tafels gaan bemannen?

Groetjes,
Chris
Medicom verslaafd

Jan-Cees Grinwis
Luitenant generaal
Berichten: 2982
Lid geworden op: 06-05-2012 22:41

Bericht door Jan-Cees Grinwis » 09-03-2014 19:55

Veel meer reclame maken

die facebook pagina van Peter is al en grote stap !! laten we die zo veel mogelijk likes bezorgen ......

laten wij met z,n allen alle onregelmatigheden van die leden met andere leden en alle jaloezie/haat enz diep begraven zodat IEDEREEN !!! (wat voor pluimage ook) zich hier thuis voelt .dan word de groep sterker en raken er meer mensen geïnteresseerd en komen op het forum .....en komen naar Duiven ....

Laten we ook niet vergeten dat ONZE regering veel van onze centjes inpikt en dat zo'n dagje eigenlijk wel HEEL duur is ...ook dat speelt een rol in de tegenvallende bezoekersaantallen ....

laten we volgende keer ALLEMAAL komen :D (natuurlijk willen we dat ...maar sommigen kunnen gewoonweg niet....... snap ik ook wel ! )maar het zou wel verschrikkelijk gezellig kunnen worden !!!!!!!!!!!

en het is maar een klein wereldje dat 1:6 verzamel gebied .........

reclame, reclame, reclame !!!!!

actionfigurado face book pagina

https://www.facebook.com/actionfigurenshop

https://www.facebook.com/events/1421653 ... e&source=1

Chris de schouders er onder !!!
grtz Jan-Cees


Sherman's !!!!!!!!m4dv,m4,m4105,m4a1dv,m4a1early,m4a1mid,m4a1late,m4a176w,m4a1e8,m4a2early,m4a2mid,m4a2late,m4a276w,m4a2e8,m4a3E2jumbo,m4a4,m4a4firefly,m4a6

chris quick
Moderator
Berichten: 6918
Lid geworden op: 06-05-2012 16:56

Bericht door chris quick » 09-03-2014 20:19

Ik bent het helemaal met je eens Jan Cees!!!!

Groetjes,
Chris
Medicom verslaafd

Maarten
soldaat
Berichten: 230
Lid geworden op: 09-02-2014 20:25

Bericht door Maarten » 09-03-2014 21:22

Afgelopen Actionfigurado was de eerste keer dat ik er geweest ben.

De straat was een mooie eyecatcher evenals het materiaal van JC en de kledingkastvan die duitse meneer. Qua display was er behalve het middengedeelte weinig te zien. En er stonden, leuke enthousiaste mensen natuurlijk :)

Wat me opvalt is dat het meer een koopjesmarkt voor figuren en accessoires is, in mijn beleving, dan een echte modelbeurs. Op zich niets mis mee, maar het is wel heel beperkt. Het mist een echt beursgevoel.

Het is een somber zaaltje..
Ik zie geen handelaren in materialen, verf, gereedschappen etc. of verkopers van referentieboeken & dvd's
Geen demonstraties van technieken waar je mensen mee kan boeien
(kleding weatheren bijvoorbeeld)
Geen wedstrijd waaraan je deel kunt nemen met je modellen( hoeft van mij ook niet hoor). Maar het kan een bepaald elan geven.. En mensen langer binnen houden. En de foto's daar van trekken het jaar erop weer anderen

Wat dat promoten van de beurs betreft.. daar zouden de handelaren ook meer in kunnen doen, denk ik. Zij hebben immers het hele jaar door contact met 1/6 liefhebbers. Ze zouden bij elke order een flyer mee kunnen sturen…


En de organisator moet er ook aan trekken. De site geeft al helemaal geen goede impressie. Ik kom niks tegen in de kranten, ook geen enkel filmpje te vinden op youtube bijvoorbeeld...


PS. als je metalen 1/6 tanks binnen wil hebben… Ik vrees voor de parketvloer (metalen rupsen)


Zo maar enkele observaties….

Gast

Bericht door Gast » 09-03-2014 21:28

Het grote nadeel om iets op de beurs te laten zien, zoals modelbouw demo's is dat hij maar van 10 tot 2 duurt. (eigenlijk tot 1, want dan beginnen de eersten hun spullen al weer in te pakken).

Reclame is er inderdaad niet echt. En de sombere zaal, klopt inderdaad.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen evenementen”