club evenementen rcagh

Iets te melden over bijeenkomsten of evenementen meld het hier dan
Gast

club evenementen rcagh

Bericht door Gast » 09-11-2013 12:33

Heren

bij deze de topic.
zal spoedig de datums erop vermelden.

Gr peter

Gast

goes

Bericht door Gast » 09-11-2013 14:55

heren
ik heb ff de e-mail

Beste leden,

Zoals elk jaar gaat het modelbouw jaar weer beginnen in Goes en wel op zaterdag 22 en zondag 23 februari.
Ook dit jaar heb ik een aantal gesprekken met de generaal van de hal, Jan v/t Veen, gehad over de opstelling en grote van de stand.
Hieruit is het volgende gekomen:
wij hebben een groter rijgedeelte 13 x 17 meter en voor de modellen neer te zetten hebben we nu 40 meter tafel.
De Natres zal ook dit jaar aanwezig zijn en die staat net als vorig jaar tegen het rijgedeelte aan.
Op de plattegrond staan wij geel omcirkeld, de tafels hebben nr 403, het rijgedeelte is 402 en de Natres is 401.

Zo groot hebben wij het nog nooit gehad en ik hoop dat wij met veel leden op de beurs zullen staan.
Ook dit keer krijgen wij de beschikking over 2 huisjes voor de leden die 3 of 2 dagen komen. Er wordt gekeken door Jan of het dezelfde worden als vorig jaar, maar dat is nog niet zeker.
Voor eten sávonds en sóchtens wordt door mij gezorgd, tussen de middag zal je zelf wat moeten zoeken, in de hal is ook wat te eten bij het restaurant.
Het is weer op vrijdag opbouwen, daar hebben we ook weer mensen voor nodig

Afbeelding

Het is van belang dat je jezelf bij mij opgeeft en Ik wil het volgende van je weten :
Kom je helpen met opbouw?
Welke dagen kom je?
Blijf je slapen? Hiervoor zijn een beperkt aantal bedden beschikbaar (wel slaapzak meenemen) en als er meer slapers zijn, dan ook een bedje meenemen.

Ik zie de opgave tegemoet en hoop dat we er een mooi feestje van gaan maken.

Fred van Soolen
voorzitter en penningmeester
RC Armour Group Holland
www.rcagh.nl

als er vragen zijn dan hoor ik het graag.
gr peterAfbeelding

Gast

aelsedag (andel)

Bericht door Gast » 09-11-2013 14:58

heren

Beste leden,

Dit jaar kreeg de club een uitnodiging om aanwezig te zijn op de Aelse dag in Andel, maar het was te kort dag om voldoende leden bij elkaar te brengen.
Voor de Aelse dag 2014 heb ik net een uitnodiging ontvangen, dus hebben we voldoende tijd om ons op te geven.
De organisatie daar zou graag voor december willen weten of we willen en kunnen komen.
De Aelse dag is een gezellige dag en een soort braderie, ook is er een modelbotenclub en waarschijnlijk een modelautoclub aanwezig.
Zand was ook geen probleem en er zou een behoorlijk terrein voor ons gereserveerd worden.
Vorig jaar was er voor de deelnemers een barbecue georganiseerd, dus hoop ik dat het dat het in 2014 ook zal zijn.

De dag wordt gehouden op zaterdag 07-06-2014. Zie www.aelsedag.nl
Graag bij mij opgeven voor december.

Fred van Soolen
voorzitter en penningmeester
RC Armour Group Holland
www.rcagh.nl


zijn er vragen dan hoor ik het graag
gr peter


Gast

Bericht door Gast » 11-11-2013 15:24

Hoi Peter,

Ik zal maar even reageren, de rest .... :?

Ik woon in Hoogezand (Groningen) en voor mij is Goes en Elsloo net even te ver om er heen te gaan.

Misschien wat voor onze zuidelijk leden?

Overloon zou ik zeker eens mee willen maken.

William Gardeniers
Soldaat 1
Berichten: 264
Lid geworden op: 21-06-2012 21:44

Bericht door William Gardeniers » 11-11-2013 17:05

Hi Johannes dit is niet in Elsloo maar volgens mij in Andel.

Groeten William

Gast

Bericht door Gast » 11-11-2013 17:23


Gast

Bericht door Gast » 12-11-2013 22:35

hoi Johannes

Amersfoort, soest dat is het enige wat z'n beetje in het midden is de rest
Goes, best ,Oirschot, Ahoy, enz.
maar in Zwolle daar heb je toch ook wel eens een modelbouwbeurs?

gr peter

Rob
Luitenant
Berichten: 1812
Lid geworden op: 12-06-2012 18:40

Bericht door Rob » 13-11-2013 19:09

Ik snap het wel met die afstanden maar inderdaad volgens mij is er ook wel eens wat Zwolle. Je hoeft niet ieder evenement af. Als naar mezelf kijk kan ik ook niet ieder weeekend ivm werk en andere prive zaken en zal daar ook een middenweg in moeten vinden maar dat maakt niet uit. Het is ook ontspanning en dat hebben wel allemaal nodig :wink:
Enjoy life you never know when its over !

Gast

Bericht door Gast » 13-11-2013 19:21

Heren, even op de vraag terug komen!

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen evenementen”