club evenementen rcagh

Iets te melden over bijeenkomsten of evenementen meld het hier dan
leokleinepier
Sergeant
Berichten: 586
Lid geworden op: 14-09-2012 20:37

Bericht door leokleinepier » 13-11-2013 20:14

ik ben er wel in goes bij met mijn eigen clubje staan we daar .
en dit jaar neem ik bijna alleen 1/6 mee :D
dus ga ik bij de jongens de baan weer onveilig maken
gr leo
/3 kettenkrad/geschut/panter rc/2 goliath

Ton
Site Admin
Berichten: 739
Lid geworden op: 28-01-2012 19:07

Bericht door Ton » 14-11-2013 08:41

Ook ik kan het nu nog niet beloven maar als ik in de gelegenheid ben dan lijkt mijn het erg leuk om erbij te zijn.

Ik kom er nog op terug.
Het is minder erg iemand door de dood te verliezen dan door ontrouw. De dood vernietigt alleen de toekomst; het verraad doodt ook het verleden.

Gast

goes

Bericht door Gast » 12-12-2013 18:02

Heren

ff voor de goede orde ik heb me voor twee dagen opgegeven en mijn zoon alleen zondag
maar ik weet nog niet of mijn zoon die zaterdag een judo wedstrijd heeft of dat mijn vrouwtje dat weekend moet werken dat weet ik pas 6 weken van te voren maar ik heb mezelf wel opgeven.
Het voordeel is wel dat de organisatie (club) een idee heeft hoeveel mensen er ongeveer komen en op welke dag , ( als het evenement uit meerdere dagen bestaat)

En het gebeurt ook wel eens dat er geen animo is ,
dan weet men het vroegtijdige.

als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag,

gr peter

Gast

evenementen bijwonen

Bericht door Gast » 20-01-2014 18:09

Heren

in 2013 hebben jullie het er steeds over,
om een evenement bij te wonen.
heb het balletje naar jullie toe gerold,
maar krijg er geen reactie op????????
Het enige wat er vermeld wordt, is dat men niet 8 tot 12 weken van tevoren
Zichzelf wil aanmelden.
Omdat men het nog niet weet, nou ik wist het ook niet of ik het weekend naar goes kon
maar heb mezelf toch opgegeven.


Met vriendelijke groet peter

Ps als er nog interesse is voor het goes(zaterdag of zondag)
Hoor ik het graag.

Rob
Luitenant
Berichten: 1812
Lid geworden op: 12-06-2012 18:40

Bericht door Rob » 21-01-2014 20:03

moet helaas werken :? :?
Enjoy life you never know when its over !

Gast

Bericht door Gast » 21-01-2014 20:16

hoi Rob

dat is jammer, maar misschien de volgende keer.

gr Peter

Gast

Bericht door Gast » 01-02-2014 12:08

Op 22 en 23 februari 2014 staan wij in Goes11 september, Wij starten het modelbouwjaar 2014 in de Zeelandhallen in Goes.een heel weekend “modelbouwshow.nl 2014 met de grootste ruimte ooit

Modelbouw: het maken van schaalmodellen naar werkelijkheid of fantasie.

Modelbouwshow.nl is een publieksevenement voor jong en oud, welke plaatsvindt in de Zeelandhallen te Goes. 22 & 23 februari wordt een ontmoetingsplatform gecreëerd waar liefhebbers van modelbouw en LEGO® kennis en ervaring met elkaar kunnen uitwisselen.

Modelbouw wordt zowel uitgeoefend door professionals en door hobbyisten; de gebouwen, voer- en vaar- en vliegtuigen worden dan op een gestandaardiseerde schaal nagebouwd in de vrije tijd.

Er zijn van allerlei vormen van modelbouw te bewonderen, zoals boten, treinen, auto’s, vrachtauto’s, zelfs poppenhuizen en uiteraard staan wij er ook tussen met onze tanks.
Wij zullen in een terrein van huizen, bomen, bruggen en veel zand, regelmatig spectaculaire demonstraties laten zien in een ruimte van 13 x 17 meter.
Ook hebben wij een apart gedeelte waar over een lengte van 40 meter een groot aantal tanks ter bewondering staan. Hier heeft u de mogelijkheid om vragen te stellen en zo alles te weten te komen over onze hobby.

Wij zien u graag op de modelbouwshow.nl, 22 en 23 februari in de Zeelandhallen in Goes

Gr peter

Gast

Bericht door Gast » 05-02-2014 14:07

 

Heren,

 

Vandaag zijn Ruud Tollens en mijzelf aanwezig geweest bij de vergadering en verkenning van de dag voor de viering van 200 jaar Nederlandse Cavalerie.

Deze dag gehouden op woensdag 23 april zal op verschillende plekken in het oude centrum van Amersfoort plaatsvinden.

De vergadering vond plaats in een zaal in het congrescentrum De Flint en er waren  ± 45 personen aanwezig, waarvan er zeker 25 militairen met de laagste rang van adjudant tot aan kolonel, vertegenwoordigers van de gemeente en politie Amersfoort, de pers en een vertegenwoordiging van het Cavaleriemuseum, en ons 2.

 

Na een voorstelronde en een door kolonel de Wit gegeven uitleg van de dag, zijn we op pad gegaan om samen met de mensen die op het Onze Lieve Vrouwe plein zouden komen te staan, de indeling te bekijken.

Er komt op het plein een grote Leo 2 simulatorwagen te staan (deze staat normaal op de Pr Bernard kazerne) . Ook komen er 5 wagens van het Cavaleriemuseum te staan, nog wat andere voertuigen en wij.

Er is door mij aan de organisatie gevraagd voor een (boog)tent, tafels en lupa’s.

Als de vooruitzichten van het weer goed en droog zijn komt er geen tent, maar is het twijfelachtig komen er 2 tenten, 1 voor de modellen en 1 om in te schuilen. Wij bezetten dan beide, weten ze nog niet. Voor de tent zou er misschien verlichting nodig zijn.

Het cavaleriemuseum heeft ons 2 tafels toegezegd en neemt ze mee naar het plein.

De lupa’s zijn ook toegezegd, maar ik moet voor 20 februari doorgeven met hoeveel wij komen.

Er zal geen zand aanwezig zijn, maar we kunnen er wel wat van maken met onze huizen, hesco’s, bunkers en een van de bruggen.

Ruud neemt de hesco’s en bunkers mee, ikzelf heb een paar ruïne muren.

Mochten we stroom nodig hebben, kunnen we dat van het aggregaat van de simulator krijgen, maar dan hebben we een verloop van een campingstekker naar normale stekker nodig.

 

Er loopt ook nog een vraag van mij of wij als burgerauto’s een papier achter onze ruit nodig hebben om bij het plein te komen met onze auto’s. En een vraag of het op deze dag is toegestaan om ook in het camo tenue te mogen staan als burger op deze dag.

Op beide vragen krijg ik nog antwoord en breng jullie op de hoogte.

 

De tijdsindeling van de dag is als volgt: om 10.30/11.00 moet alles klaar zijn voor het publiek en het einde is rond 17.00 uur.

Mijn voorstel is om 08.45 ergens op een voor iedereen goed te bereiken plaats samen te komen  en om 09.00 uur in colonne naar het plein te rijden, direct alles uitladen en de auto weg te zetten in een van de parkeergarages, deze zijn nog geen 5 minuten lopen van het plein.

De deelnemerslijst tot nu toe is:

Klaas Postmus

Klaas Bauke Boekema

Jan de Weyer

Gerben van Huissteden

Peter Ouwehand

Harm Jan Kiel

Eddie de Ruyter

Ruud Tollens

Fred van Soolen              aanspreekpunt/contactpersoon

Aanmelden voor deze dag is nog mogelijk, alleen bij, via mail en graag voor 20 februari ivm het doorgeven van de lupa’s.

 

 

 

Fred van Soolen

voorzitter en penningmeester

RC Armour Group Holland

www.rcagh.nl

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen evenementen”