Te Koop: Britse Radioset Set No. 22

Graag alleen spullen met betrekking op onze hobby.
Plaats reactie
Randall
Soldaat 1
Berichten: 230
Lid geworden op: 20-05-2013 15:44

Te Koop: Britse Radioset Set No. 22

Bericht door Randall » 19-10-2015 23:17

Naar aanleiding van de feedback op de Actionfigurado biedt ik hierbij de Britse Radioset No.22 te koop aan:

Afbeelding

Deze set is door mij in 3D software ontwikkeld en door Shapeways in 3D geprint.

Het eind product bestaat uit een combinatie van giethars en 3D geprinte componenten, volledig beschilderd en ge-assembleerd. Hieronder staat een foto van hetgeen zal worden geleverd:


Afbeelding

Slechts een paar druppels lijm zullen nodig zijn. Levering kan geschieden met naar keuze een bruin voorpaneel (zoals hierboven getoond) of een grijs voorpaneel.

De prijs voor een complete set bedraagt € 100,=. Voor leden van dit forum woonachtig in Nederland is verzending gratis!

De microfoon en morse-sleutel kunnen ook apart worden besteld. De prijs voor elk is €5,=. Verzendkosten bedraagt € 2,50 binnen Nederland.

Orders die uiterlijk 1 November worden ontvangen, zullen in de eerste week van December 2015 worden verstuurd.

Bestelling kan worden gedaan middels het volgende email-adres:
diorama_accessories@outlook.com. Ik stuur dan aanvullende details inzake betaling en levering.

Stuur mij svp GEEN PM op dit forum, gebruik altijd diorama_accessories@outlook.com.

Groeten,

Randall
Werk om te leven, leef niet om te werken...
Een volk dat vrijheid inlevert voor veiligheid zal uiteindelijk géén van beide bezitten (Benjamin Franklin)

Plaats reactie

Terug naar “Aangeboden”