Bergepanther Armortek
-
- Moderator
- Berichten: 6918
- Lid geworden op: 06-05-2012 16:56
-
- Luitenant
- Berichten: 1803
- Lid geworden op: 22-09-2012 21:07
-
- Soldaat 1
- Berichten: 264
- Lid geworden op: 21-06-2012 21:44
Lang niet meer geschreven, Zwischenstange is klaar.
Volgende uitdaging het maken van nieuwe uitlaten kompleet.
Flammenvernichters bevestiging en gelaste uitlaatpot.
Uitlaat pot gelast.
Ook maar de beugel voor de hand starter gemaakt
Eindresultaat naar lassen draaien en hartsolderen.
Alleen nog bevestigen aan de tank.
Groeten William
Volgende uitdaging het maken van nieuwe uitlaten kompleet.
Flammenvernichters bevestiging en gelaste uitlaatpot.
Uitlaat pot gelast.
Ook maar de beugel voor de hand starter gemaakt
Eindresultaat naar lassen draaien en hartsolderen.
Alleen nog bevestigen aan de tank.
Groeten William
-
- Moderator
- Berichten: 6918
- Lid geworden op: 06-05-2012 16:56
-
- Soldaat 1
- Berichten: 264
- Lid geworden op: 21-06-2012 21:44
-
- Moderator
- Berichten: 6918
- Lid geworden op: 06-05-2012 16:56
-
- Soldaat 1
- Berichten: 264
- Lid geworden op: 21-06-2012 21:44
Winter werken zijn begonnen (nauw winter met 16 graden ) Mijn Bergepanther had van begin aan last van het door zakken van de achterkant. Door het gewicht van de aarddoorn en het toevoegen van de lier is hij door zijn vering gezakt en tijdens het rijden komen de draagarmen op hun eindstoppen
Nu kan ik dat wel oplossen maar er waren nog enkele problemen die onze meesterbouwer uit Engeland niet zo belangrijk vond, welke ik nu toch eindelijk wilde oplossen.
1-alle onderdelen in de grondverf.
2-de juiste rijhoogte
3-de draagarmen verder van de romp wielen liepen tegen de eindstoppen (messingbussen verkeerd monteert )
4-onderzijde voorzien van details en lasnaden.
Dus voorlopig werk genoeg.
Nu kan ik dat wel oplossen maar er waren nog enkele problemen die onze meesterbouwer uit Engeland niet zo belangrijk vond, welke ik nu toch eindelijk wilde oplossen.
1-alle onderdelen in de grondverf.
2-de juiste rijhoogte
3-de draagarmen verder van de romp wielen liepen tegen de eindstoppen (messingbussen verkeerd monteert )
4-onderzijde voorzien van details en lasnaden.
Dus voorlopig werk genoeg.